Szabadulószoba Kritikák

Üdv az oldalon! Itt szabadulószoba kritikákat olvashatsz!

Játékmester (0-5) :

A játékmester személye nagyon fontos tud lenni, hiszen a helyre belépés pillanatában vagy jobban fellelkesíthet, vagy ha unott, megtörheti az addigi jókedvet.

Flow élmény (0-5) :

Fontos, hogy bele tudod-e élni magad teljesen a játékba, nincs-e olyan, ami megzavarja a játékélményt, kizökkent, lényegében, hogy magával ragad-e a szoba.

Story (0-5) / Tematika (0-3) :

Ha van kerettörténete egy játéknak, sokkal jobban el tudsz merülni benne, bele tudod élni magad, hangulatosabbnak hat a szabadulásod, ha tudod, ki elől akarsz megszökni (vagy mit akarsz ellopni). Ha nincs kerettörténet, akkor is lehet egy tematika, ami köré épül maga a játék, ami egy másik világba visz, de kifejezett történet nélkül.

Nehézség (0-5) :

 Fontos, hogy mennyire nehéz összességében a szoba. Nem jó, ha túl egyszerű, de az se jó, ha az Istennek nem jutsz egyről a kettőre. Itt a pontozás a tökéletestől (5) megy egyre lefele a túl nehéz / túl könnyű (0) irányába.

Feladatok kreativitása (0-5) :

Persze, az egész szoba "mit sem ér" lakatok nélkül, amiket ki kell nyitni, de az se jó, ha túl sok van belőlük. Viszont minél több egyedi és jó megoldás van, annál több a bizonyíték: a szoba alkotói kreatívak voltak.

Látványvilág (0-5) :

Lehet a kerettörténete egy szobának bitang jó, ha nem érződik a látványvilágon. Mondhatják, hogy egy kalózokkal telizsúfolt kocsmából akarsz megszökni, ha a hely maga úgy néz ki, mint egy kopár és lepusztult szoba.



Weblap látogatottság számláló:

Mai: 1
Tegnapi: 2
Heti: 9
Havi: 3
Össz.: 14 544

Látogatottság növelés
Oldal: Pontrendszer
Szabadulószoba Kritikák - © 2008 - 2024 - szabaduloszobakritikak.hupont.hu

A honlap magyarul nem csak a weblap első oldalát jelenti, minden oldal együtt a honlap.

ÁSZF | Adatvédelmi Nyilatkozat

X

A honlap készítés ára 78 500 helyett MOST 0 (nulla) Ft! Tovább »